בראשית פרשת ויחי ויקיטקסט / Upload Wikimedia Org

הברכות לשבטים פטירת יעקב ויוסף שנות חייו של יעקב. הפרשה ממשיכה לתאר את מסכת אירועי יוסף ולמעשה בה מסתיים סיפורו של יוסף.


פרשת ויחי לפי הקבלה

השמע שבסרטון זה הוקלט ממהדורת מקרא על פי המסורה של ויקיטקסט המופיעה שם בכפוף לרישיון Creative Commons CC BY-SA 30.

בראשית פרשת ויחי ויקיטקסט. מלכים א ג טו ד א. פרשת ויחי היא פרשת השבוע השתים-עשרה והאחרונה בספר בראשית. לפי החלוקה לפרקים היא מתחילה ב פרק מד פסוק יח ומסתיימת ב פרק מז פסוק כז.

ויקרבו ימי ישראל למות ויקרא לבנו ליוסף ויאמר לו אם נא מצאתי חן בעיניך שים נא ידך תחת ירכי ועשית עמדי חסד ואמת אל נא תקברני במצרים. יוסף מפרש את חלומותיו של פרעה ומתריע מפני שבע שנים שמנות ושבע שנים רזות רפאל ראשית המאה ה-16 פרשת מקץ היא פרשת השבוע העשירית ב ספר בראשית. את פרשת ויצא קוראים בין התאריכים ו בכסלו - יב.

פרשת ויחי פרשה זו המסיימת את חומש בראשית מתארת לנו איך יעקב נפרד מבניו בטרם מותו כפי שהכתוב מציין. זוהי הגרסה היציבה ש נבדקה ב 29 בינואר 2021. בהזמיר הנחש דקדושה הפקה לישראל בעממגישיםפרשת השבוע-ויחיחומש בראשיתנא לשמור על קדושת השבת תודה.

תחילת פרשת ויחי בתוך ספר תורה כתוב על קלף מאת הסופר אליהוא שנון. את פרשת ויגש קוראים בין. ושכבתי עם אבתי ונשאתני ממצרים.

אא בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. הפרשה הבאה ויחי עוסקת בסוף חייו של יעקב. אחר כך מברך יעקב את כל בניו מראובן ועד בנימין כל אחד בברכה המיוחדת לו.

נוסח הכתיב במהדורתנו מבוסס על ספרי התורה כאשר נוסח הכתיב בספרי תימן מובא בפנים ונוסח שאר הספרים בהערות. יש שינויים בתבניות או בקבצים שממתינים לבדיקה. לפי החלוקה לפרקים היא מתחילה בפרק מז פסוק כח ומסתיימת בסוף הספר בפרק נ פסוק כו.

פרשת ויחי היא פרשת השבוע השתים-עשרה והאחרונה ב ספר בראשית. וירא אלהים את האור כי טוב ויבדל אלהים בין האור ובין החשך. רשי מנוקד על המקרא ספר בראשית.

ויחי שרוג אחרי הולידו את נחור מאתים שנה ויולד בנים ובנות ויחי נחור תשע ועשרים שנה ויולד את תרח ויחי נחור אחרי הולידו את תרח תשע עשרה שנה ומאת שנה ויולד בנים ובנות ויחי תרח שבעים שנה ויולד את אברם את נחור ואת הרן. הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של. תרגום אונקלוסספר בראשיתפרשת ויחי מתוך ויקיטקסט מאגר הטקסטים החופשי תרגום אונקלוס ספר בראשית.

מתוך ויקיטקסט מאגר הטקסטים החופשי. היא מתחילה בתחילת הספר ומסתיימת לפי החלוקה לפרקים בפרק ו פסוק ח. רשי מנוקד על המקראספר בראשיתפרשת ויחי.

א וירא אליו יהוה באלני ממרא. בקדמין ברא יי. ויאמר היאספו ואגידה לכם את אשר-יקרא אתכם באחרית הימים.

תנך - בראשית - הכול פרק א ב ג ד ה ו ז ח ט י יא יב יג יד טו טז יז יח יט כ כא כב כג כד כה כו כז כח כט ל לא לב לג לד לה לו לז לח לט מ מא מב מג מד מה מו מז מח מט נ האזנה לפרק זה. ויקרא אלהים לאור יום ולחשך קרא לילה ויהי ערב. קישור לפרשת ויחי במהדורת הכתיב.

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. בפרשת בראשית מתוארת בריאת העולם ואחריה קורות בני. לפי החלוקה לפרקים היא מתחילה ב פרק מא פסוק א ומסתיימת ב פרק מד פסוק יז.

והארץ היתה תהו ובהו וחשך על פני תהום ורוח אלהים מרחפת על פני המים. פרשת ויחי בלי מספרי פסוקים וסימני ניווט וצילומי מקורות. ויאמר אלהים יהי אור ויהי אור.

פרשת ויגש היא פרשת השבוע האחת-עשרה ב ספר בראשית. קישור לפרשת בראשית במהדורת הכתיב. לפי החלוקה לפרקים היא מתחילה ב פרק מז פסוק כח ומסתיימת בסוף הספר ב פרק נ פסוק כו.

והוא ישב פתח-האהל כחם היום. ויחי יעקב בארץ מצרים שבע עשרה שנה ויהי ימי יעקב שני חייו שבע שנים וארבעים ומאת שנה. לפי החלוקה לפרקים מתחילה ב פרק כח פסוק י ומסתיימת ב פרק לב פסוק ג ועוסקת בקורות יעקב בדרכו ל חרן בחייו אצל לבן הארמי רעיית צאנו של לבן נישואיו עם רחל ו לאה בנותיו והולדת ילדיהם ובעזיבתו של יעקב את לבן בדרכו חזרה ל ארץ כנען.

פרשת בראשית היא פרשת השבוע הראשונה בספר בראשית ובתורה כולה. יוסף מביא בפני יעקב את בניו אפרים ומנשה כדי שיברכם ויעקב מתייחס אליהם בברכתו כאילו היו בניו. בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ.

זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית והיא מספרת על ימיו האחרונים של יעקב. בני יעקב הם אלה שמהם נוצרו שבטי ישראל. תחילת פרשת ויחי בכתי לנינגרד.

מתוכם הוא בילה את שבע-עשרה שנותיו האחרונות בארץ מצרים ליד יוסף בנו האבוד והאהוב. הפרשה ממשיכה לתאר את סיפור יוסף. הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו.


פרשת ויחי הכול נשאר במשפחה מקור ראשון


פרשת מקץ ויקיפדיה


Fastest הפטרה של פרשת ויחי


פרשת ויחי ויקישיבה


Upload Wikimedia Org


מקראות גדולות בראשית ויקיטקסט


פרשת ויחי לקריאה מלאה הידברות


פרשת ויחי ויקישיבה


ויקיטקסט בראשית לא


תקציר פרשת ויחי כולל איורים הידברות


פרשת ויגש ויקיפדיה


מקרא חומש בראשית מידע דפי עבודה ופעילויות חלו ם


פרשת ויחי טעמים ויקיטקסט


פרשת ויחי ויקיפדיה


פרשת ויחי ויקיפדיה


פרשת ויחי טעמים ויקיטקסט


פרשת חיי שרה ויקיפדיה


פרשת ויחי טעמים ויקיטקסט


פרשת ויחי טעמים ויקיטקסט

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url